Veel Gestelde Vragen (FAQ)

Bolenzo
1. Algemene vragen
 
Wat is de status van mijn bestelling?
- Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij je een bevestigingsmail om de status van je bestelling te volgen.
- Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je nog een e-mail om je de verwachte leverdatum te bevestigen, evenals de link om je bestelling te volgen (mits de verzendmethode dit toelaat).
 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We kunnen alleen bestellingen wijzigen die nog niet zijn verwerkt voor verzending.
Zodra uw bestelling de status "voorbereiden voor verzending", "verzending" of "geleverd" heeft, kunnen we geen wijzigingen in uw bestelling meer accepteren.
Neem contact op met ons via het Contactformulier om uw bestelling te wijzigen.
  
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, gewoonlijk binnen 24 uur voordat deze is verwerkt voor bezorging. 
De standaard verzendtijd is 7 tot 15 dagen (met sommige producten uitzondering van 30 dagen) De reden hiervan is omdat die vanuit onze distributeur verscheept worden die in het buitenland plaatsvinden.
 
 
2. Betaling
 
Welke betalingsmethoden accepteert u?
- U kunt op onze website aankopen doen met een bankpas of creditcard.
- We bieden bovendien ondersteuning voor Paypal.
- U kunt deze betaalmethoden kiezen bij het afrekenen.
In welke valuta moet ik betalen?
We ondersteunen momenteel alleen EURO's
U kunt die betalingsoptie bij het afrekenen kiezen.
 
3. Verzending
 
Waar verzendt u?
- We verzenden momenteel in Nederland & België (België kan in sommige gevallen extra verzendkosten berekend worden)
- Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, gewoonlijk binnen 24 uur voordat deze is verwerkt voor bezorging.
 
Wat als ik niet thuis ben?
- Als je niet thuis bent, wordt er de volgende dag een nieuwe bezorging uitgevoerd of neemt de bezorgpartner contact op om een ​​nieuwe bezorgdatum af te spreken, afhankelijk van het land en de bezorgmethode die je kiest.
- Mogelijk moet u ook naar uw plaatselijke postkantoor gaan om uw pakket op te halen voor het geval het niet bij u kan worden afgeleverd.
 
4. Retourneren
 
Accepteert u retouren?
We accepteren retourneringen met inachtneming van de volgende voorwaarden:
- Het artikel moet in onze online winkel zijn gekocht. 
- Het artikel mag op geen enkele manier zijn gebruikt.
- Het retourverzoek of ruilverzoek wordt binnen 14 dagen na levering gedaan.
- Het retourzending geschiedt binnen 14 dagen na het retour- of ruilverzoek.
Neem contact op met onze ondersteuning via ons Contactformulier om een ​​retour aan te vragen.
 
Kan ik een artikel ruilen?
- We accepteren ruilingen en ze volgen dezelfde voorwaarden als retouren
- Om een ​​omruiling aan te vragen, moet u bij het voorbereiden van uw retourzending met onze ondersteuning aangeven dat u uw artikel wilt ruilen met een ander artikel.
 
Hoe lang duurt het om een ​​retour te verwerken?
- Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket in ons magazijn bevestigd.
- Zodra uw retourzending is geaccepteerd, wordt de terugbetaling, omruiling of creditering binnen 14 dagen nadat onze diensten uw retourzending hebben geaccepteerd, verstrekt.
 
5. Andere vragen
 
Heb je fysieke winkels?
- We hebben momenteel geen fysieke winkels. We hebben echter verschillende distributeurs in Europa en Azië.
 
6. Garantie
 
Is er garantie?
We garanderen dat al onze producten die door ons zijn gemaakt en die via onze online winkel worden verkocht, getest zijn op defecten. Natuurlijk zijn menselijke fouten niet uit te sluiten, mochten er problemen ontstaan met een product, aarzel dan geen moment en neem contact met ons op via het Contactformulier. We accepteren graag elk retourverzoek of ruilverzoek als gevolg van een defect artikel, mits we de volgende voorwaarden respecteren:
- Het artikel moet in onze online winkel zijn verkocht 
- Het artikel mag op geen enkele manier zijn gebruikt 
- Het retourverzoek of ruilverzoek wordt binnen 14 dagen na levering gedaan 
 Als je een retourverzoek of ruilverzoek hebt naar aanleiding van een defect artikel, neem dan contact met ons op voor ondersteuning via ons Contactformulier voor meer informatie over hoe je verder kunt gaan.